درباره این وبلاگ

حضرت عباس فرزند علی است ولی مادرش فاطمه کلابیه (ام البنین) است که زنی یمنی بود و یمنی ها به علت تعصب کور قومیتی که داشتند یمنی تبارهای اسلام را به عرش اعلا بردند و دیگر یاران پیامبر را تحقیر می کردند که در کتاب اسلامهای متعارض اثر ارزشمند تاریخ نگاری بنام آقای خنجی می توانید اطلاعات خوبی درباره نقش یمنی ها در قهرمان سازی از یمنی های شیعه در تاریخ تشیع بدست آورید!

حضرت عباس (ابلفضل و عبیر فضل و ابولفضل و قمر بنی هاشم) نقش جالبی در فرهنگ اسلام ناب محمدی مردم ایران دارد:

1- در نقش امام 3.5 شیعیان مهمتر از امامان!
2- در نقش بیمه گر رایگان (بیمه ابوالفضل)
3- به عنوان ابزار برای قسم راست و دروغ بخصوص در بازار
4- در نقش اصوات تعجب و حیرت و ترس ( یا ابلفضل !)

5- در نقش کمک مربی وزنه برداری و داروی دوپینگ . البته فقط وقتی کارساز است که وزنه بردار غولی مثل رضازاده باشد.

در این وبلاگ بسته به این پنج نقش مطالبی برای شما خوانندگان وبلاگ خواهیم نوشت.

گلچین جوک و داستان های کوتاه ویژه محرم 20 آبان 1392

امام نقی کتابی نوشته بودند با نام « نظریه قبض و بسط تئوریک نازیسم»، و در آن کتاب، پیوند محکمی بین مبانی نازیسم، با مفاهیمی چون حقوق بشر، لیبرالیسم و حقوق اقلیت ها برقرار نموده بودند...!!
سیره النقی / نوشته ابن قنبل/ فصل ماله / بخش سنگ پا

به زبانی ساده:چرا نمی توان از نظریه قبض و بسط تئوریک شریعت، ارایه شده توسط دکتر سروش برای ماله کشی بر اسلام، استفاده کرد؟!


&&&&&&&&&&&&&&&&


از كرامات امام نقى(ع) همين بس كه در مستراح چون آب مى ريخت مى فرمود "سلام برحسين" و چون سنده به غايت برزگش را مشاهده مى كرد مى فرمود "سلام بر سجاد"!

امام نقى و ياد كردن از اجدادشان در همه وقت


$$$$$$$$$$$$$$$

امام نقی (ع) در خیمه نشسته بود و شدت تشنگی حال باد زدن خود را نداشت,مگسی دور دهان امام گل چرخ میزد و امام گهگداری با دست چپ مگس را میپراند, ناگاه از دور گرد و خاکی را دید,بلند شد و به سختی بالای جهاز اشتران رفت,ناگاه جیغ کشان زین را پشت علی اصغر انداخت و شروع به تاختن آن طفل معصوم کرد و از صحرای کربلا گریخت,...
...ابو سه پیچ تاریخ نویس میگوید پس از اندکی عبیرفلض را دیدم که بدون دست و پا با مشک آبی در دهان ,خزش کنان به سمت خیمه می آید.


@@@@@@@@@@@@22


روایت است که امام و ابوداف در حال تماشای تی وی بودند که تصاویر مربوط به بدرقه ضریح جدید حسین از ایران به کربلا پخش شد.
 حضرت در حالی که شجره طیبه شان را می خاراندند فرمودند: (( مثل پارسیانی که اینگونه به دنبال ضریح جدم افتاده و خودشان را جر میدهند مثل کسی است که دزد به خانه اش زده و زنش را سپوخته و مالش را میبرد. و او با رضایت دزد را تا دم در همراهی میکند)) . سپس کانال ایکس ایکس ال را سرچ کرده و دیدند قفل است! و به تماشای زلال احکام رضایت دادند.

سنده الاشیعه – ص

+++++++++++++


ابوگير مستراحي خدمت امام نقي (ع) مشرّف شده و پرسيد: يا نقي! آيا به نظر شما، عامل اصلي واقعه عاشورا شهادت طلبي حسين (ع) بود يا علاقه ايشان به دفاع از اسلام؟
امام فرمودند هيچ كدام!
به خدا قسم كه عامل اصلي واقعه عاشورا "ازدياد تستسترون " بود!
..........
منبع: روضة المني. جلد سوم. صفحه چسبناك


&&&&&&&&&&&&&

صحرا داغ بود و لب ها تشنه ... زنها مویه کشان به هر سو میدویدند و سر و صورت خود را چنگ میزدند ... ابل فرض با دست و پای بریده مشک سولاخ! شده ی آب را به دندان رفته به سوی خیمه ها میخزید ... لشکریان کفر با خنده های شیطانی تیرهای خود را به سوی خاندان پاک رسول دولا نشانه گرفته بودند ... امام نقی (گچ پژ) که طاقت دیدن اینچنین ظلمی را نداشت علی اصغر را زیر بغل زده و برای تفخیذ آن طفل معصوم به سمت کوه دویدن آغاز کرد ...
گوشه ای از واقعه ی ناقورا


##############


ابن مضجع یغلوی روایت میکند که روزی امام و اصحاب در حال ورق بازی در مسجد سامرا بودند که سعید ابن قوادیان وارد شد.

امام رو به او کرد و فرمود: شنیده ام که مصیبت جدم را خوب میخوانی .برایمان از کربلا بخوان.

 وی نیز با گوزناله های لایت مداحی را آغاز نمود و امام هم سر در گریبان برده و شانه هایش به آرامی تکان میخورد. با بالا رفتن صدای مداح تکانهای شانه امام شدیدتر میشد و اصحاب نیز به هوای گریه امام خشتکها دریده و نعره میزدند که ناگهان امام از خنده کف زمین ولو شده و چنان قهقهه میزدند که بیم آن میرفت مسجد را با بول معطرشان غرق کنند.

 شمقدر خودش را به امام رساند و یواشکی گفت: بابا نقی ضایع نکن دیگه. مثلا روضه جدته ها... امام که از خنده ضعف کرده بود فرمود: به خدا سوگند که چیزی برایم مفرح تر نمایش این جانوران بدصدا نیست.

آنگاه به شمقدر دستور دادند ملعون را با لگد به بیرون هدایت کرده و خودشان با سه تن از اصحاب که خشتکشان سالم بود به بازی حکم نشستند.

کثافت الروضه - ص 69


*****************


امام نقی هر چهار سال یکبار، مراسمی با نام «جماع الجماعه فی العتکاف» بر پا می کردند، تا به یاد مسلمانان بیاورند که در جهنم، چه اتفاقاتی رخ می دهد.
ایشان تمامی مسلمین را در مسجد جامعه سامرا جمع می کردند، و با یک چوب یک متری، ماتحت مسلمین را مورد عنایت نقوی قرار می دادند.
آن حضرت آنقدر به دمکراسی اعتقاد راسخ داشت که اجازه می داد خود مردم، از بین چوب ها، یکی را انتخاب کنند. چوب ها نام های متفاوتی داشتند، مثلا: روحانی، احمدی نژاد، رفسنجانی، موسوی، کروبی، خاتمی...!
البته امام نقی، چون معتقد بودند مردم بی شعور هستند، لذا یک شورای نگهبان درست کرده بودند که با نظارت استصوابی خود، چوب های بد و غیر اسلامی را که التزام عملی به ولایت فقیه نداشتند، فیلتر کنند...!!
منبع: سیره النقی/ نوشته ابن قنبل / فصل دمقراسی دینی


******************

از مفت خور هيئتى نقل است که امام نقى آنقدر در ماه محرم از علم لدنى شان براى پيدا کردن هيئت هايى که شام ميدادند استفاده کرد، که علم لدنى ايشان سوخت و پس از ماه محرم، معتصم به راحتى او را با آب انگور مسموم به شهادت رساند


%%%%%%%%%%%%%%%%%%
هشتم محرم بود كه نقي(ع) از نوك با تا صورت مبارك را ابيلاسيون فرمود و جنان ليز و ناز شد كه حيفش امد خودش را حرام سوسن و لايشه كند . هوس حوريان ولكنش نبود ، راه افتاد تا خون به با كند و كشته شود حتي اردكهاي محله هم نتوانستند دشداشه اش را بكشند از بس كه رو بدن مبارك سُر ميخورد !

منبع : بيوتي سالن كربلا


ابوالفضل چقدر زیر ابروهاشو خوب برداشته! سایه چشم هم زده! رژ گونه هم همینطور!
طوری آرایشش کردن که انگار مثلا داشته میرفته به عروسی، نه میدان جنگ...
حالا کاری هم به اون گردنبند ذوالنعوظیش نداریم...


!@#$%^!@#$%^&


عفیر (رضی الله) نقل میکند: امام نقی پس از اینکه به معراج رسیدند، یک لگدی به من زدند و در حین تمیز کردن ذوالنعوذشان،خطاب به من فرمودند : اووووف چه حالی دادی...... معراج که بودم خدا گفت اول قرار بوده که تو بجای جدم حسین باشی و حسین بجای تو، اما حساب کتاب کرده متوجه شده که تو از اون بیشتر میفهمی و ممکنه شهید نشوی و کنیز بازی و قرمه سبزی، شله زرد، روضه خونی و محرم و صفر و اسلام به خطر بيفته.

(امام و راضی کردن عفیر برای یک دست معراج دیگر

############

امام نقي (ع) دوست نداشت كارها را براي دقيقه نود نكه دارد از اين رو هشتم محرم همه جندر غاز لشكرش را جمع كرد ، شمع ها دوبله روشن كرد و فرمود : تو جشمام نكاه كنين ؛حوصله سوسول بازي ندارم فردا رو هستين يا نه ؟
سجاد : رو من حساب نكن وقت دكتر دارم
ابوالفضل : شرمنده با دختر يزيد سردجله قرار دارم
قاسم : ميريم حلقه عروسيمونو بخريم
حر: نظرم عوض شد دوباره ميرم بيش يزيد .
علي اكبر : با برو بكس ميريم دور دور
سوسن : وقت واكسن علي اصغره
زينب : بريودم فشارم افتاده
سكينه :...
رقيه:...
و اينكونه بود كه نقي با يزيد صلح كرد و سالها با خوشي زيست
مزاياي لشكر بي حس و حال


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

امام پس از دیدن نذورات رنگارنگ در محرم و تصور گرسنگی ها و بوی بد دهان در رمضان ، طی یک اقدام عنقلابی! جای پسوند حرام و مبارک این دو ماه را با هم عوض نمودند 
(نقی امامی عن قلابی)


+++++++++++++++++++++


قال نقی (عین) :

ﺩﺭﺱ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﺍگر به قصد لذت باشد حرام است!!


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


یکی از مهمترین ساعات سال برای حضرت ظهر عاشورا بود. به همین دلیل ایشان و اهل بیتشان برای کسب ثواب بیشتر از یک ماه قبل تمرینات بدنسازی سنگینی را انجام میدادند و با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده عمل میکردند. به اینصورت که ایشان و تیم همراهشان (عسگری-عفیر-شمقدر-سوسن- لایشه و قنبر) هر کدام یک هیئت را نشان کرده و پس از دریافت غذا به سرعت نور به بیت بازگشته قابلمه ها را خالی نموده و هیئت هایشان را عوض میکردند و به این روش از هر هیئت چندین بار غذا میگرفتند . روایت است روزی ابولاشی از امام پرسید: پس تکلیف نماز ظهر عاشورا چه میشود؟ امام بیلاخی دشمن شکن حواله وی نموده و فرمودند: سیکتیر بابا... ته دیگو بچسب!

مخازن الاستفراغ – علامه ملین


+++++++++++++++++++++++