درباره این وبلاگ

حضرت عباس فرزند علی است ولی مادرش فاطمه کلابیه (ام البنین) است که زنی یمنی بود و یمنی ها به علت تعصب کور قومیتی که داشتند یمنی تبارهای اسلام را به عرش اعلا بردند و دیگر یاران پیامبر را تحقیر می کردند که در کتاب اسلامهای متعارض اثر ارزشمند تاریخ نگاری بنام آقای خنجی می توانید اطلاعات خوبی درباره نقش یمنی ها در قهرمان سازی از یمنی های شیعه در تاریخ تشیع بدست آورید!

حضرت عباس (ابلفضل و عبیر فضل و ابولفضل و قمر بنی هاشم) نقش جالبی در فرهنگ اسلام ناب محمدی مردم ایران دارد:

1- در نقش امام 3.5 شیعیان مهمتر از امامان!
2- در نقش بیمه گر رایگان (بیمه ابوالفضل)
3- به عنوان ابزار برای قسم راست و دروغ بخصوص در بازار
4- در نقش اصوات تعجب و حیرت و ترس ( یا ابلفضل !)

5- در نقش کمک مربی وزنه برداری و داروی دوپینگ . البته فقط وقتی کارساز است که وزنه بردار غولی مثل رضازاده باشد.

در این وبلاگ بسته به این پنج نقش مطالبی برای شما خوانندگان وبلاگ خواهیم نوشت.

گلچین جوکها و حکایات محرم 15 آبان 1392


اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای امام: شمقدر، ابولاشی، عفیر و دو صندوق موریانه‬

*******************

امام پس از آن که پی برد از این به بعد کفار همیشه یک نسخه از قراردادهای خود را اسکن گرفته و بر روی کامپیوتر نگهداری میکنند، دستور داد تا اباموریانه کلاس پیشرفته برنامه نویسی و هک برای رزمندگان موریانه برگزار کند.
مکرو و مکرنقی والنقی خیر الماکرین

((((((((((((((((((((((((((((((((


امام نقی تمام عمر گرانمایه خویش را صرف حفظ و حراست از بیضه اسلام نمودند ولی متاسفانه بدلیل سهل انگاری های شخصی و خباثت خواصی چون شمقدر و عفیر حتی قادر به حفظ شوشول عسکری هم نبودندچه برسد به آن بیضه متورم.
خدمت و خیانت خواص-جلال ال احمق-جلد زرده


______________________


نقل است جوانکی زیر ابرو برداشته و موقشنگ با فَروَهَری در گردن خدمت امام رسید و گفت :یا نقی من از این آخوندا بیزارم ولی خداییش تا ذکر امام حسین رو میشنوم گریه ام میگیره یا داستان جوانمردی عباس مو به تن ادم سیخ میکنه ،جدا از این ملا بازی ها مساله امامان ما جداست ،چرا اینو نمیفهمید؟
امام با پخی ذوالنقار به باسن جوان زدند و فرمودند دو چیز پایان ندارد شقاوت عرب و حماقت عجم.سپس بادی رها کردند و پتو برسرکشیده و خوابیدند.
نقی امامی برای تمام فصول-جلدزرده

(((((((((((((((((((((((


نقل است كه در ظهر ناقورا يكى از ياران حسين به پشت خيمه ها رفته و مشغول بول كردن بود كه ناگهان نقى(ع) از راه رسيده و با ذوالنقار آلت او را از بيخ بريد! صحابه فرياد برآورد:يا نقيييييييييييى! چه كردى! حضرت(ع) با عصبانيت فرمودند: مردك! اباعبدالله دارد از تشنگى تلف مى شود، آن وقت تو اينگونه آب را هدر مى دهى؟
سيره نقوى، نقى در ناقورا، راوى كلب آستان نقوى


+++++++++++++++++++++++

تماس تلفنی عفیر (مذاکره کننده امام با عباسیون) با امام
نقی (ع): یالا بنال ببینم چی غلطی کردین آخرش
عفیر: امضا کردیم رفت. هر چی گفتن قبول کردیم. تحریمها هم ورداشته شد.موریانه ها رو هم فرستادیم سراغ قطعنامه.
نقی (ع): خوبه.پس دیگه حله. به فضل الهی حل شد.دیدین بالاخره با تدبیر خودم حلش کردم؟
عفیر: یا نقی فقط یه مشکلیه.
نقی(ع): بنال بینم.
عفیر : متاسفانه عباسیون قبل از ورود هیئت ما اتاق مذاکرات را سم پاشی کرده بودند و تعداد زیادی از رزمنده های موریانه به شهادت رسیدند.
نقی (ع) در حالی که آب دهان خود را قورت میداد: حالا دقیقا بگو چیا رو امضا کردین؟
متاسفانه تماس قطع شد ولی به نقل از منابع آگاه، امام در قطعنامه موظف شده علاوه بر برنامه هسته ای، سوسن، عفیر شمقدر، ابولاشی، خمس زکات سالانه، عبای مبارک، زیر شلواری، شورت، شوشول عسکری و بسیاری اقلام دیگر را دو دستی تقدیم عباسیون کند.
چالشهای امام و دیپلماسی موریانه در قرن ۲۱


@@@@@@@@@@@@@@@@@@


تحليل شما از جمله فوق چيست, ما دوست نداريم زندانى داشته باشيم!
شاگردان همصدا, همه را دار ميزنيم.
امام آفرين حقا كه شما فرزندان اسلام هستيد!

بر اساس ايده اى از فرهاد نيكى ١٠


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

نقی را گفتند چرا جدتان علی را ابوتراب(پدر خاک) گویند؟؟
 حضرت از بین دو انگشتانش تصاویر ذبح شرعی یهودیان بنی قراضه را نشان دادند و فرمودند از بسیاری بی گناهیانی که بدستش بخاک افتادند . در ضمن ما اهل بیت بهش میگیم گور کن الائمه

نقی و جد منحوسشان- جلد زرده


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


امام نقی در دشت کرقلا یک تنه مقابل سپاهیان معتصم ایستاده بود,تمام یارانش را از دست داده بود, سپاهیان دل سیاه معتصم امام را محاصره کرده بودند,نقی راهی جز تسلیم یا مرگ نداشت,که لامپی بالای سرش روشن شد,سجاد را سروته کرد,دشداشه را زد بالا,گلنگدن سجاد را کشید,و جنگ را پیروز شد...پیروزی اسهال بر شمشیر را مدیون تفکر اسلامی نقی هستیم.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


در یک مراسمِ عزاداری برای سالار شهیدان امام حسین ( ع ) زنی‌ چادر مشکی‌ داشت با تحقیر ، به دختری با مانتو و رو سری و بدون چادر، نگاهی‌ از بالا به پایین میکرد،

صاحب عزا که تازه از مکّه برگشته بود !، داشت با نگاهی‌ پر از تحقیر به تعدادی سینه زن که هنوز به مکّه نرفته بودند ، نگاه میکرد ، ..

نوحه خوان که صدایش نازک و جیغ جیغو بود ، نیز با حسادت و تنفر به نوحه خوانِ بعدی ، که صدایش خسته و داریوشی ابی‌ای بود، نگاه میکرد.

بر گرفته از کتابِ چسی‌های شیعئ مذهبی


##################

ابن مضمهل روایت میکند که روزی در ایام محرم حضرت را سوار بر شمقدر دیدم با کوهی از دیگ و قابلمه و ظروف دیگر که پر بود از غذای نذری. بر خاک (در روایتی چاک) ماتحتشان بوسه ای زده و پرسیدم: یابن رسولولا. مگر غذای نذری را برای تبرکش نمیگیرند؟ چه خبر است؟ کمر شترتان زیر این بار سنگین شکست. 

حضرت که نگران بود به عدس پلوی هیئت سرکوچه نرسد با عجله فرمود: اون واسه شما عوام کالانعامه که با یه قاشق متبرک میشید. ما خاندان ائمه دوزمان بالاست! حالا هم نمیخواد خشتک بدری. برو در خونه ما به عسگری بگو دیگ برداره بره هیئت پایین محل .ته دیگم یادش نره. منم میرم هیئت ژاپنیهای مقیم مرکز سوشی نذری بگیرم....

خندق بلای ائمه - ص 69

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امام نقی (ع) یکه و تنها مقابل سپاهیان معتصم در دشت کرقلا ایستاده بود,از چاک ماتحت نوره کشیده اش عرق میریخت,زخمی بود و نا نداشت,حضرت با نا امیدی ندای "هل من ناصر ینصرنی " سرداد,که ناگهان لشکری از جنیان بر حضرت ظاهر شدند,امام چند دقیقه به لشکر اجنه زل زدند,شمشیر را انداخته و ندای "فزت ورب الکعبه" سر داد و از ترس به سمت لشکر معتصم دوید,اما متاسفانه یکی از خندق های زمان غلمان پارسی ,پر نشده بود و حضرتش با مغز به درون خندق سقوط کرد و شهید شد.

مظلوم حسین نبود ، مظلوم من هستم که در گمنامی زندگی کردم و در گمنامی مردم و پسری بی شوشول پس انداختم که خاندان عثمت و طهارت را به باد داد و آنقدر بدبختم که این شیعیان حتی برایم قیمه هم نمیپزند .
درد و دل امام نقی با شاه نقکران در حومه ی سامرا

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

خبر جدید:
حضرت سریعا دستور تاسیس هیئت متوسلین به شمقدر و عفیر(ص) را دادند تا در مقابل جدشان کم نیاورند

هیئت متوسلین به ذوالجناح در استان مرکزی! 

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 


اگر می خواهید جدم سجاد شفیع شما در روز قیامت شود شله زرد !!! اگر مایلید علی اصغر شفیع شما شود شیر برنج ،اگر دوست دارید عبل فرض شفیع تان شود کله پاچه و اگر می خواهید جدم حسین شفیع تان شود قیمه نذری بدهید (امام و تصویر سازی عاشورا با استفاده از غذاهای نذری)

*************


از امام پرسیدند: آیا شما هم به این موضوع اعتقاد دارید که «به هر چی که بخندین، سرتون میاد؟»
امام فرمود: چگونه اعتقاد نداشته باشم، در حالیکه خودم پس از خندیدن به یک نادان که ادعای امامت میکرد، امام شدم...

امام و قضا و قدر


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


از معجزات امام نقی (عن)این بود که در ماه محرم با اینکه شهرک غرب زندگی میکرد اما شیعیانش, او را در میدان 41 نارمک و خیابان بهار تهرانپارس مشاهده میکردند.‬


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%