درباره این وبلاگ

حضرت عباس فرزند علی است ولی مادرش فاطمه کلابیه (ام البنین) است که زنی یمنی بود و یمنی ها به علت تعصب کور قومیتی که داشتند یمنی تبارهای اسلام را به عرش اعلا بردند و دیگر یاران پیامبر را تحقیر می کردند که در کتاب اسلامهای متعارض اثر ارزشمند تاریخ نگاری بنام آقای خنجی می توانید اطلاعات خوبی درباره نقش یمنی ها در قهرمان سازی از یمنی های شیعه در تاریخ تشیع بدست آورید!

حضرت عباس (ابلفضل و عبیر فضل و ابولفضل و قمر بنی هاشم) نقش جالبی در فرهنگ اسلام ناب محمدی مردم ایران دارد:

1- در نقش امام 3.5 شیعیان مهمتر از امامان!
2- در نقش بیمه گر رایگان (بیمه ابوالفضل)
3- به عنوان ابزار برای قسم راست و دروغ بخصوص در بازار
4- در نقش اصوات تعجب و حیرت و ترس ( یا ابلفضل !)

5- در نقش کمک مربی وزنه برداری و داروی دوپینگ . البته فقط وقتی کارساز است که وزنه بردار غولی مثل رضازاده باشد.

در این وبلاگ بسته به این پنج نقش مطالبی برای شما خوانندگان وبلاگ خواهیم نوشت.

جوک و داستانهای کوتاه ویژه محرم 18 آبان 1392

بوالله اگر به جای این ۷۲ تا یار شکم گنده بی خاصیت، ۷ تا جنگجوی سامورایی داشتم، به جای به فناک رفتن الان حرمسرایم از کنیزهای تصرفی لبریز و سلطنت در خاندانم جاودان شده بود.

امام نقی چند دقیقه قبل از شهادت در واقعه ناقورا


*******************


این کسانی که عاشورا قیمه می‌دهند و آن داف های خسته ای که در این روزها فعال می‌شوند، آیا نشنیده اند که: کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا؟! به خدای سوگند که غفلت می‌کنید!
_ فرازی از بیانات امام در بسط جاذبه های عاشورا‬



&&&&&&&&&&&&&&&&&&


نقی علیه اسلام در روز حشر در حال کشتن دشمنان اسلام بود که چشمش به هارد ابن اکسترنال افتاد که بدون هیچ حرکتی گوشه ای نشسته بود ، بی درنگ به او نازل شد و با ذولنقار پس کله ی هارد ابن اسکترنال زد و گفت چه میکنی ای بی مصرف چرا قتل و عام نمیکنی ؟

هارد ابن اکسترنال در جواب گفت یو اس بیم به فدایت در حال ثبت و ذخیره سازیِ وقایع هستم برای ملاهای 1400 سال بعد ،

و اینگونه شد که نقی مابقی جنگ را با خشتک دریده ادامه داد !

بقای امام بواسطه التکنولوژ ، جلد هفتم سخت افزار ، خط هشتم


##################

مزد مداح را پیش از خشک شدن اشکتان بپردازید!

امام نقی و تبانی با مداحان سامرا


^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"به خدا سوگند مرگ با عزت، برای من بسی گواراتر از زندگی با این سوسن است".
امام نقی پس از گفتن این حدیث، چون جایی برای قهر کردن نداشت، عزت و لایشه را برداشت و به صحرای کربلا شتافت.

منبع: حضرت وَردنه (رض


@@@@@@@@@@@@@@@

‫سوره مبارکه محرم

ق.ی.م.ه* قسم به زوزه مداحان* قسم به ترافیک خیابانها برای خوردن چای مفتی(و فحش خارومادری که نثارشان میشود) * قسم به شبی 3 میلیون نرخ مداحی آقایان* قسم به زورگیران و اراذل محل * که جلوی دسته زنجیر میزنند و علم بلند میکنند* قسم به پراید هاچ بک خسته (با سیستم صوتی خفن) * که ساسی مانکن و تتلو را خاموش میکند(به حرمت محرم) تا سی دی نوحه گوش کند* و روی کاپوتش بنویسد یا حسین* و شب عاشورا داف بلند کند بلند کردنی!*قسم به آنان که سگ حسینند* و پاچه ملت را میگیرند* قسم به سید احمد خاتمی* که نمونه قبل از تکامل شمر است و از نشانه های قدرت ما*قسم به سعید حدادیان که دیدنش کفاره دارد* قسم به عرق خور محله* که دهانش را آب کشیده و تا آخر صفر لب به عرق نمیزند* قسم به مرسدس بنز اس-500 * که صاحبش در صف غذای نذری فحاشی میکند* البته غذا میبرد برای تبرکش ها * قسم به sound check نوازندگان قبل از حرکت دسته * قسم به بیخواب شدن ملت از صدای گله عزادارن در خیابان* چقدر قسم بخوریم از دست شما* یک داستانی بود و تمام شد رفت پی کارش* ول کنید جان مادرتان*... اوه ...پیف... منظورمان این ول کردن نبود بی ادبها* همانا آدم بشو نیستید شما* بروید و آنقدر با زنجیر و قمه به سر(و ماتحت) خود بزنید تا جانتان درآید* وای بر آنان که هرگز نمیفهمند

صدق النقی العظیم


!!!!!!!!!!!!!!!1


امام در ظهر ناقورا قصد داشت خیمه ها را آتش بزند تا یادآور مظلومیت جدش عباعبدولاه باشد که ناگهان در مچد را باز کردند و جمعیت حاضر برای گرفتن غذا به داخل حمله ور شدند.
حضرت نگاه غریبانه ای به خیمه ها انداخته و با بغض فرمودند: به خدا قسم که این قیمه ی نذری است که اسلام را زنده نگه داشته است. سپس هروله کنان به سمت دیگ غذا یورش بردند.

امام نقی و معصومیت از دست رفته


################


باز این چه عرعر است که در خلق عالم است؟
باز این چه قیمه و چه غذا و چه مـــاتــم است؟

بــاز این چــه شیحه عظیم است اندر زمین؟
کـــه در واحــد دسی‌بل عــددی اعظم است

گــویا آب ریــخته‌اند لانه‌ی مـــســـلمـــانان
که اینچنین همه‌شان دلگیر و در غــم است

چنان میزنند بر سر و سینه خود که همی
انـگار نـه انــگار که این بـــدن آدم اســت

پرسیدم ز ابولاشی شــرح این رســتـخـیز
گفتا که این همه هنگامه مال محرم است!

این همـه قیــمه و غذا هم که میــبــیــنی
سوخــت مسلمانان بـــرای مـاتــم است

چنان شلوغ میشود مجلس به وقت غذا
که مانند جمع خران همـی در هم است...

شاعر: منقشم ناقانی، به کمک پرو ویتامین نقی11


$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


روزی از روزهای سخت ماه رمضان امام نقی در جمع اصحاب سامرا نگاهی عاقل اندر نقی به مردم تشنه لب و گشنه دل و کج و معوج پای منبر خویش انداخت و فرمود: 
این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است وگرنه رمضان تا حالا کلک اسلام را چندین بار کنده بود!

امام نقی در وصف فشار بی از حد، نقافیح و الجناح، جلد سه، پاراگراف هشت

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


وايسيد منم بيام نامردا،
اگه دين نداريد لااقل يه غذام واسه من بگيريد

امام نقى در حالى که اصحاب علم و طبل و دقل و پرچم و زنجير ها را روى دوش ايشان گذاشته و براى گرفتن نذرى به هيئت حمله ور شده بودند


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


پس از واقعه عاشورا میان مرده خوران اختلاف افتاد و فرقه انحرافی «چلوکبابیه» شکل گرفت. در جنگ سختی که بین چلوکبابیان و «اهل قیمه» درگرفت چلوکبابیان شکست سختی خوردند.
چلوکبابیان در پی این شکست با جماعت «اخوان الآبگوشتیه» بر ضد اهل قیمه ائتلاف کرده و به کمک آن ها، و با دلاوری های فرمانده شهید «نخود ابن فتق»، از فناوری سلاح شیمیایی بر ضد جبهه مخالف بهره گرفتند. در پی این شکست سهمگین قرارداد ننگین «چای گلستان» بسته شد. ولی کمی بعد اهل قیمه به کمک «باقالیون» توانستند نبرد را مغلوبه کنند. سردار رشید «ابو بادمجان» نقش بزرگی در این پیروزی داشت.

تاریخ عاشورا، به روایت ‬ابن نقی


++++++++++++++++++++++


امام (ژتون الالله علیه) هرگاه برای مذاکره به ژنو سفر می کرد، لایشه را با خودش می برد. به این ترتیب سفرا و وزرا برای دیدار و چانه زنی با ایشان، مانند گربه هایی که دور گوشت نذری جمع می شوند، شتابان به نزد ایشان می دویدند.

ایشان همواره در بیانیه های پایان مذاکرات، هرگونه ارتباط بین لایشه با حقوق مردم را تکذیب می نمودند


#######################


این لیمو امانیست که قیمه را زنده نگه داشته است و این قیمه است که عاشورا را زنده نگه داشته است و این عاشوراست که اسلام را زنده نگه داشته است.در نتیجه این لیمو امانیست که اسلام را زنده نگه داشته است.پس لیمو امانی از سرداران اسلامست.

فرازهایی از بیانات امام در بزرگداشت شهید لیمو امانی


***********************

قال نقی (ع) : این محرم و صفر است که شغل روضه خوان‌ها و آخوندها را زنده نگه داشته است.

کارآفرینی و اسلام - ج۱۰ - ص۱


######################


اگر دین ندارید لااقل نذری نگیرید !

امام نقی بعد از کتک خوردن در صف شلوغ نذری



%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


به جدم "علی بن آب طالبی" قسم، اگر خورشید را در دست راستم و ماه را در دست چپم قرار دهید، حتما تعادلم بهم خواهد خورد!

[امام نقی، وقتی متوجه اختلاف اندازه ماه و خورشید شدند]‬


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

از نقوی عزیز منقی دو عالم نقل است که:

[دایی‌جان‌نقی]: قااااااســـم! زودتر بگو ببینم تو ناقورا چه اتفاقی افتاده؟
[حرضت قاسم]: آقا دروغ چرا؟ تا قبر آ-آ-آ-آ، ما که با چشم خودمان ندیدیم، از پیرزن یهودی شنیدیم، اون هم از زن شیرعلی قصاب شنیده، اون هم از زعفر جنی...
[دایی‌جان‌نقی]: انقدر حاشیه نرو احمق! جونم به لبم رسید، میگی چی شده یا نه؟!!
[حرضت قاسم]: چشم آقا، الان می‌گیم. آقا، این اشقیا یه تیر سه‌شعبه انداختند که ناغافل خورده به ناموس عس
گری کوچولو، پنداری ماشین لباسشویی آقازاده دووووووود شده، رفته هوا... آقا، ما خودمان یه همشهری داشتیم...
[دایی‌جان‌نقی]: خفه شو قاسم! این مزخرفات چیه میگی؟ اگه مردم بلاد پارس بفهمن که دیگه وجوهات نمیدن! مگه نمی‌دونی که پای آبروی یه خانواده اشرافی در میونه...!

(فرازهای از سناریوی سیاسی-الهی-چاخانی امام غائب شیعیان)


#####################


ز نقوی گرانمایه ناقشتین عزیز
ای مالک!
بدان که بهترین ته دیگ ها، ته دیگ سیب زمینی زیر ماکارونی است. ولی امان از جابران و ظالمانی که در هیئت ها ماکارونی نمی دهند. عجالتا ته دیگت را با قرمه سبزی هم آغشته کنی بد نمی شود.
ای مالک! بدان که زمان کوتاه است و ملت گرسنه. پس اگر فس فس نمایی این* هم گیرت نمی آید. پس در گرفتن غذا و تنه زدن به مردم چنان سریع باش که گویی حق مظلومی از ظالم می ستانی.
ای مالک! بدان که در تکایا و مساجد جز بوی جوراب و عرق زیر بغل آغشته به گلاب و عرعر مداح چیزی نیست. پس از بیرون نظاره گر سیرک باش و وقت غذا خودت را در صف جا بزن. بدان که فلسفه محرم بر مفت خوری و شکم چرانی استوار گشته و تا می توانی آن را گسترش بده که نان من و تو در آن است.

* شجره طیبه ی حضرت


&&&&&&&&&&&&&&&&&


ابو سنده بر امام وارد شد و گفت یبن رسول شعر " بنی آدم اعضای یکدیگرند -- که در آفرینش ز یک گوهرند " به چه معنی است؟؟
 امام فرمود مصراع اول به این اشاره می کند که انسانها می توانند عضوی از بدن همدیگر باشند مثلاً کفار نقش ذوالنعوذ مسلمین را دارند و به همین دلیل همانطور که ما در ختنه کله ی آلت را می زنیم پس حق داریم که کله ی کفار را نیز بزنیم!!! 

مصراع دوم نیز دارای نکته بسیار ظریفی است !!دقت کنید اینجا به نقش یک گوهر و نه دو گوهر !! تاکید دارد و آن گوهر نیز همان بیضه ی چپ است که در اسلام از ارزش مادی و معنوی بسیار زیادی برخوردار است و معادل دو سوم دیه ی کامل یک مرد در نظر گرفته شده است ( بوستان نقوی_ تحلیل های ادبی -اسلامی)


%%%%%%%%%%%%%%%%%%

صبح روز دهم، امام نقى(ع) آماده شهادت می شد و فرمان داد که در خيمه اى نوره (واجبی) آورده و آن را در جامى بزرگ بریزند. سپس رو به ٧٢ يار باوفايشان كرده و فرمود: "به خدا سوگند كه میان ما با دخترکان زیبای فراخ چشم بهشتی جز این نمانده که دشمنان با شمشیرهایشان بر ما تازند و آنگاه ما یکراست به آغوش حوريان بال کشیم، پس با نوره عورت خود صيقل دهيد تا در بهشت معطل نگرديد".

 سپس حضرت خود به درون خيمه رفتند و يارانشان هم دوان دوان وارد و به نوره كشيدن مشغول شدند. چون همه نوره كشيدند ابو مَلَنگ از ته خيمه ندا داد كه اى مولاى من، حالكه نوره كشيديم چه كنيم؟ حضرت فرمود: "اى نادان! بعد از پنج دقيقه با آب می شوییم".

 ابولاشى چون اين را شنيد دو دستى بر سر خود كوفت و گفت: حضرتا، آب را كه بر ما بسته اند ، وامصيبتا كه نوره عورتمان را بسوزاند و بى عورت هم بهشت از جهنم بدتر است...

از ابن خنّاق از سرلشگریان سپاه ابن زياد نقل است كه نزديك ظهر با جمعى از سپاهيان از آب فرات حفاظت ميكرديم، ناگهان نقى ابن تقى را با ٧٢ نفر از اصحابش ديدم كه عريان، دست بر عورت خود گرفته و با فرياد سوختم سوختم به سمت ما هجوم مى آورند، پس جملگى خشتك زرد كرده و از مهلكه گريختيم....
تاريخ دَمَرى/شرح واقعه ناقورا

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


گر معین ندارید، لا اقل هایده گوش بدهید.

------

حدیث معروف از امام نقی که بعد ها تحریف شد



+++++++++++++++++++++

مدرسه گلهای سامرا کلاس انشا
موضوع انشاء عسکری : ماه محرم
.
بنام بابام نقی
محرم خیلی خوب است، ما محرم را دوست داریم
..

شمقدر رضی الله عنه پوسترهای گلزار و مهناز افشار را از بساطش جمع می‌کند
و آخرین ورژن! پوسترهای علی‌اکبر و حضرت عباس را در بساطش پهن می کند
..
من هر شب با دوست دخترم به هیئت میروم چون فقط این روزها اجازه میدهند دوست دخترم تا آخر شب بیرون باشد !(در بعضی منابع بجای دوست دختر دیلدوی مامان سوسی امده)
..
عفیر، شب ها در تکیه لخت می‌شود و میانداری می‌کند
[ و روزها مردم را لخت می‌کند و زورگیری]
..
آقای بوگیر مستراحی تا پایان اربعین تمام پاساژش را سیاه می‌کند
[ و تا آخر سال هم مشتری‌ هایش را]
..
ابولاشی صاحب بزرگترین بنگاه ملک و ماشین شهر، يكماه تکیه راه می‌ اندازد
و خودش در روز تاسوعا سر مردم گل می‌مالد..!
[و یازده ماه هم سرشان شیره]
..
مامان سوسی رییس شرکت لبنیات و شیر و ممه !
سی شب شیر صلواتی به خلق خدا می‌دهد
[و سیصد و سی و پنج روز هم با اضافه کردن آب, شیرشان را می‌دوشد]
..
بابا نقی بعد از محرم یک خانه جدید میخرد
و بعد از یه ماه عزاداری یه سال به ریش مردم میخندد و مخالفان را شکنجه میکند !
..
همکلاسی هایم نیز پاتوقشان را از جلو مدارس دخترانه به دسته‌های عزاداری انتقال میدهند و برایشان اسفند دود میکنند و شماره میدهند
..
پس نتیجه میگیریم محرم خـــــیلی خوب است و به ما خوش میگذرد ،
از بابام میخواهیم مدتش را طـــــولانی تر کنند


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


روزی امام نقی با ابولاشی وقت شام جلو درب هیئت متوسلین به عفیر داشت در مورد راه های جدید استبراء بحث علمی میکرد,ابو ابن پیاز بادمجانی دو پرس غذای نذری به آنها داد,

امام تا درب ظرف را گشودند زیر گریه زدند,ابو پیاز بادمجانی پرسید چه شده یا امام,به یاد مظلومیت جدتان حسین گریه میکنید؟ 

 امام هق هق کنان فرمود,خیر برای مظلومیت خودم گریه میکنم چراکه یک هیئت چلوکباب دست ما نمیدهد,آخر من از قیمه بدم می آید,سپس با چشمانی اشکبار راهی منزل شد.


###################$